ID: G-2NEDJ9DDC6

Brandbank

Brandbank is een wereldmarktleider voor het aanleveren van hoogwaardige en kwalitatieve digitale productcontent voor kruidenierswaren, health&beauty, non-food en de medische sector.

Brandbank premises

We werken met bedrijven van elke omvang die de marketing en merchandising van hun producten efficiënter willen aanpakken: van de top 30 wereldwijde merken en de grootste multinationale retailers in meer dan 10 markten tot mkb-bedrijven en onafhankelijke lokale producenten.

Brandbank is opgericht in 1998 om een specifiek antwoord te bieden op wat toen een nieuwe vraag was: retailers hadden behoefte aan een eenvoudige oplossing om productcontent te verzamelen voor hun onlinewinkels.

Sindsdien kende de vraag naar en het potentiële gebruik van hoogwaardige digitale productcontent een enorme groei, en zijn onze diensten voor het creëren, beheren en distribueren van content ontwikkeld in antwoord op deze steeds grotere vraag. We hebben inmiddels ook een sectornorm gedefinieerd voor “wat er goed uitziet” online en bieden beheerservice met softwareondersteuning waarmee bedrijven digitale content kunnen creëren, beheren, distribueren en publiceren voor uiteenlopende applicaties: van e-commercesites en mobiele shoppingapps tot virtuele merchandising en offline gedrukte media.

Brandbanks beheerservice:

  • Maximaliseert de waarde van productcontent.
  • Minimaliseert dubbele bewerkingen en minder budgetverspilling.
  • Beheert de relatie tussen leveranciers en hun klanten, en tussen retailers en hun leveranciers.
  • Onze missie is nog steeds dezelfde als bij de lancering: onze klanten en de sector helpen om een maximale verkoop te realiseren met minimale inspanningen.

 

Internationale klanten

Onze klanten omvatten multinationale retailers zoals Asda-Walmart, Booker, Carrefour, Makro, Tesco en meer dan 6.000 leveranciers en fabrikanten van meer dan 300.000 producten, met wereldwijde merken zoals Coca-Cola, P&G, L’Oreal en Reckitt Benckiser. We werken samen met leveranciers en hun handelspartners om de wijze te veranderen waarop ze gebruik maken van digitale content.